Nog drie dagen... - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Zuid Afrika - WaarBenJij.nu Nog drie dagen... - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Zuid Afrika - WaarBenJij.nu

Nog drie dagen...

Door: Jan-Peter Prenger

Blijf op de hoogte en volg Zuid

01 Juli 2015 | Nederland, Zeist

Nog drie dagen wachten en pakken. De laatste loodjes, de laatste inkopen. Ineens toch een slaapzak en een matje mee.. Past dat wel? Nog een inenting doen of toch maar niet? Nurofen, een paar pakjes Tempo, gaat Sannah het redden met haar voorhoofdsholteontsteking? Het zijn spannende dagen.. Weet iedereen dat we zaterdag om 6.45 uur verzamelen bij de kerk? Nu eerst nog een stukje schrijven voor de Opgang en dat hier onze reis te volgen is.. Een laptop is toch wel heel handig om jullie op de hoogte te kunnen houden.. van de ene gedachte op de andere, hak op de tak. Oh ja, ook nog denken aan het fototoestel. En de levensparels niet vergeten. En de boekjes van Fairtrade, gisteren van ZWO gekregen om mee te geven aan NOVA..

• 03 Juli 2015 - 21:21

Ruud En Karina:

lieve allemaal,

wij wensen jullie veel plezier en hopen dat jullie veilig en met een rugzak vol mooie ervaringen terug komen.

Ruud en Karina

• 03 Juli 2015 - 21:56

Hellen:

Beste Afrika gangers,
    Voor jullie een prachtige reis toegewenst naar n nieuwe horizon met onvergetelijke ervaringen. Sannah zit weer fit naast me op de bank en alles is gepakt. Morgenvroeg het uitzwaai moment op Schiphol. We hebben er zinin!
    Zomerse groet van Hellen

• 04 Juli 2015 - 23:07

Chris Stegeman:

Beste groep, veilig aangekomen.
    Veel wijsheid en plezier.
    Mooi om jullie energie te zien bij vertrek. Echt voorbereid en nu is het daar !!!!

Liefs
    Chris

• 04 Juli 2015 - 23:09

Ria Niessen:

Lieve Zuid Afrika gangers.
    Jullie zijn net goed aangekomen hoorde ik via de sms. Heb een goeie tijd daar. Ik ben heel benieuwd naar jullie verhalen.
    Groetjes van Ria, moeder van Derk..

• 04 Juli 2015 - 23:26

Cocky Prenger-Mulder:

Fijn,dat jullie goed zijn overgekomen.Een goed verblijf gewenst.We hopen jullie te kunnen volgen op jullie reis.Groetjes.

• 05 Juli 2015 - 11:07

Hans En Marga:

Wat een fantastische ervaring. Geniet met volle teugen; dit is iets wat je je een leven lang blijft herinneren. Wij verheugen ons op de foto's en verhalen.

• 05 Juli 2015 - 11:54

Gerard:

Beste"Gast Afrikanen",
    Goed om te lezen dat jullie gisteravond veilig in Pretoria zijn aangekomen. Geniet van het programma wat NOVA voor jullie heeft. Beleef, luister, kijk en ervaar.
    Vanmorgen in de kerk in de Clomp gemerkt dat velen met jullie meeleven.
    Een goed, leuk, vet, super verblijf gewenst.
    Groetjes

Zuid

Vanuit de gemeente PKN Zeist-West gaan wij, 9 jongeren en 2 begeleiders een reis maken naar Zuid-Afrika. Wij maken deze reis met de organisatie NOVA. Een van de NOVA projecten in Zuid-Afrika gaat voornamelijk over het milieuvriendelijker koken en stoken. Dit zorgt voor minder uitstoot van giftige gassen, wat goed is voor het milieu, de gezondheid en ook voor de portemonnee! Wij, Anne, Rianne, Michiel, Sannah, Renske, Ole, Veerle, Derk, Harmen, Attie en Jan-Peter hebben d.m.v. acties geld opgehaald zodat wij naar Zuid-Afrika kunnen gaan en het project met eigen ogen te kunnen ondervinden. Wij hopen er een onvergetelijke reis van te maken en hier heel veel van op te steken. Via deze reisblog gaan we u op de hoogte houden van al onze activiteiten in Zuid-Afrika!

Actief sinds 26 Juni 2015